FreakyFriday

skolan, ja som vanligt med andra ord.
har historia som jag i stort sätt är klar med.  Ska bara lägga upp hur vi ska redovisa.

Idag kommer den tråkigaste fredagen nånsin träda in i bilden, jonas ska till mahad och festa och jag har ingen att vara med, melly ska till örebro och undra dock om jag ville hänga med , men vivalla är inte riktigt så popis i mina ögon ^o) haha. Och jessica och mamma ska jobba .. hm, mamma ville att jag skulle åka hem till pappa och kolla på film men de är ffs fredag .. jag vill ut och hitta på nåt, va fan.

Ska hem till en snubbe idag efter skolan och kolla på en gräsmatta som jag ska klippa för lite extra pengar.
Sen när catta hör av sig ska jag hem till henne och umgås med henne och barnen så jag kan börja sitta barnvakt :) så jag får lite extra cash där med :)

Nej nu ska ja kolla runt lite efter folk och så .. sen ska ja hitta nån att leka med ikväll :) får väll kanske bli så att jag hänger med jonas til mahad, men de är faan ingen höjdare allså.

Puss och adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0