Jamenvisst ^^

sitter hemma hos anders med jessica , har vakna varje timma sen sex imorse.
Jonas och isak blev kvar på festen pga att max drog och dom hade ingen skjus hem ..
så nu ligger dom hemma på skogsrundan och sussar.

Jag och jessica ska till degerfors och kolla lite på resturangen .. jessica kanske ska få nya tallrikar och glas och grejjer. =)

Jah har haft världens gosigaste katt hos mig hela natten :) han har lega och krama på mig och så hela morgonen och natten. Jag måste ta och skaffa mej en katt allså :P

Kanske ska hem till mamma sen och städa för lite pengar. :P haha. Måste juh ha nåt att röra mig på ikväll :P haha.

Nej nu måste jag klä på mej och shit. My kommer och hämtar oss snart och jag sitter i bara morronrock :P haha.

Men ha de så fint allihop :)

Kyss och adjö Korv med brööd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0