Legalizeit.

Usch, ja , ännu en torsdag morgon som suger.
hade de vart fredag hade dagen vart faan så mycke bättre. måste man inte upp imorn . men jodå.

Va hemma från skolan igår och iförrgår. Jag orka helt enkelt bara inte. jag är för trött för de här med skola.
Ge mej ett nattjobb nån ? ^o)

har engelska för tillfället , ska forska om droger. Maha. skojj ^^

Hostar som en jävla kristus gör jag också, hosta så jag höll på att spy imorse , Usch Usch.
Vi ska ha andreas idag med, och han är sjuk. =/plutten. Pratade lite med therese igår och han hade tydligen somna i maten och på golvet på sitt rum när han hade lekt. Och sen hade han hållt sig för örat och skrikit och gråtit så förmodligen är de öroninflamation som är på g. och de är juh mindre bra, jag har ingen lust med att ha de. har precis kommit bort från mina vattenkoppor lixom .. xD men men , de är juh alltid kul att ha honom så .. :) de är sånt man står ut med, då är han iaf inte lika livlig och så ^^ haha.

Igår va jag faktiskt lite hurtig iaf. Eftersom att jag sket i skolan så tänkte jag att jag iaf kunde dra ner till körskolan och plugga lite , så jag gick ner till stan med Jonas , mötte upp isak och kr och sen gick vi till kommunen och dom knalla vidare till McD medans jag gick till katrinedalskrogen och sökte jobb och sen gick jag till mem och zin och sökte jobb och sen till malaga, alla sket sig förutom mem och zin som jag ska tillbaka till nästa vecka för att chefen var inte där. Men de kommer väll skita sig ändå.
Hur som helst så vart de ingen körskola för jag fastna på malaga .. therese jobbade och sen käka jag där.
Sen gick jag och mötte upp jonas innan han drog iväg med isak och kr till sandviken sen gick jag till stan .. träffa frida och sen knalla jag vidare och mötte upp jessica, sen bar de av hem till henne och isak .. medans hon hoppade in i duschen så gick jag hem till mamma och hälsa på :) Lånade telefon och fick lite mat. Mamma är alltid bra att ha  !

som de känns just nu , skulle jag faan vilja tillbaka till john bauer. på nåt viss så funka den skolan faan så mycke bättre. Jag fattar inte varför inte alla skolor är som jb. De är ett jävligt smart sätt dom har att jobba på allså ..
alla skolor kanske inte behöver ha en dator som papper och penna , men dom kan väll ha 2 lektioner per dag bara som är 3 timmar långa .. så får man allt gjort som man ska ha gjort på en gång. myche myche smartare. Anser jag iaf. Det arbetssättet funkade klockrent för mig :)

Nej nu ska ja försöka jobba vidare.. och förstå mig på Badboll.nu. ;/

Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0