Godmorgon.

Fyfan för att va nyvaken,
Massa klet i ansiktet och ögonen för att man inte tvätta bort sminket igår. FY CARRO.

Blev ute en sväng i går kväll, Fick träffa therese, miin älskade förebild. Finns ingen skönaree eller underbarare människa än henne. En människa som törs vare sig själv, no matther what !
Sen åkte vi runt lite på stan och tommy sålde en ruta till en snubbe som skulle hela vägen till sthlm , HaHa.
500 spänn gav han för rutan och för att tommy satte i den åt han ! Så Pengar har vi nu iaf.
och sen har han 535 kr att hämta på baken . Och jag får 2300 på tisdag. =) så de här löser sig perfa.
Sen jobbar jag en dag varje helg nu , så de är lite extra pengar med innan nyår :D


Nej nu ska jag sätta på nån film och gå tillbaka till min underbara säng och slappa hela dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0