Gta - San andreas.

Har nörda ett tag nu , kanske lite för mycke,
Känner att mina ögon börjar bli fyrkantiga ! ^^
Kanske ingen höjdare precis... ;/


Imorn blire hem till Carine och Tobbe för att fira in de nya året .. 2009 ^^
Skulle igentligen ha vart hos fiffi men hon skulle jobba så de blev lite ändrade planer.
Men jag tycker de är lika bra så ^^ (:
Så jag hoppas på en riktigt bra kväll , =)


Vill bara säga att jag älskar min mamma väldigt högt här på jorden med, i hela universum för den delen med.
Hon är den absolut bästa mamma man kan ha, och hon förtjänar verkligen det bästa. <3 massa kärlek på dig , Mammsi !

Vill också bara påminna er alla om att jag dessutom har en kung till pappa ;)
Den bästa pappa man kan ha , som också förtjänar de bästa. och jag skulle inte byta ut nån utav er mot nånting !
ni två är dom bästa av dom bästaste !
Och jag älskar er både jätte mycke.


Älsk ligger nu och spelar gta san andreas som vi köpte idag. =)
Vart en liten runda på staden , sen åkte vi till dfs och införskaffade alkoholen till imorn då de va mil lång kö på system i karlskoga. ;/

Funderar på om jag kanske ska plocka undan lite här och göra de lite mys och lägga mej och spela med älsk innan vi lägger oss (:

Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig mest av allt oxå. Som vi sa runt hela jorden o tillbaka. i love you- I love you too.

puss min undrebara dotter

2009-01-05 @ 09:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0