Julhandel =)

Idag gick jag upp bamsetidigt för att vara jag, typ vid halv 9 ;P haha.
sen drog jag ner på det mötet jag skulle på för jobbgarantin på arbetsförmedlingen , Vilket igentligen inte gav mej nånting då alla utbildningar som jag vill gå kräver att man är 25 år, Och dom ända utbildningar jag får gå som 20 år är utbildningar som är lagda på högst 4 månader, vilket är INGEN!
Jag hatar arbetsförmedligen !

Sen gick jag hem till mormor och vi åkte vidare till jysk , där jag köpte julklapp åt mamma och anders, och sen köpte jag en äggmålare, sån där som man penslar på ägg på bullar och skit med och ett nytt duschtraperi! =) skit fint blev de i badrummet ;D

Sen drog vi vidare till staden och fikade, köpte julklapp åt pappa och mormor också, och en till julklapp till tommy då han avslöjade mej på ett ganska vulgärt sätt , så han har redan fått sin första julklapp  , vilket va en ny telefon =)
Sen köpte mormor ett par skor till mej och en ny Klänning som jag ska ha på jul och jag unna mej en tröja på hm,
Sen köpte jag även nytt nagellack (Vitt) och lite sånt dära papper som man tvättar bort smink med och små hårsnoddar, tänkte fråga Jessica om hon kan göra cornrows på mej och då är de ganska så bra att ha sånna ;D nu är de bara övertalningsförmågan som fattas , hehe.

När jag kom hem så läste jag igenom posten, kolla på en film och fixa naglarna, Sen diskade jag och städade järnet =)
så nu blire nog en till film , lite julmust och ganska laga till mig nåt gott att äta !

Pussis

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken snäll mormor du har. Älskar dig gör vi allihop. Puss

2008-12-19 @ 09:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0