Kaffe och kakor.

Mariett och Hanna har vart här på förmiddagen och druckit lite kaffe och keka kakor, snacka lite skit och haft allmänt trevligt.
Imorn blire tvätt och sen ner till körskolan och snacka lite med dom om hur jag ska göra med körkortet då man skriver och kör upp samtidigt på vägverket, och jag har för mej att dom på skolan har sagt att jag inte får ta körlektioner innan jag har klara provet, och jag tänker inte köra upp utan att ha övningskört inte ! ^^

Just nu så kollar ja på fresh prince in bel air och väntar på att älsk ska komma hem , så man kan laga lite mat och keka nåt, då jag enbart har keka kakor idagen ^^ och de är väll inte alltid de bästa kanske.

och nu är de bara 20 dagar kvar till julafton ;D Så härligt de ska bli med julbord och mormors lutfisk , Kalle anka och alla julklappar, Hoppas på jesus att jag får min platttång allså. jag dör snart av detta jävla krull som existerar på mitt huvud.
Min gick sönder, och jag hade jessicas under en period men när hon hämta alla sina saker så försvann den och sen dess i oktober så har jag inte ägd nån .
suger ganska hårt gör de , men ändå , mitt hår blir krull så fort jag går utanför dörren i detta snö väder ändå . Blir för fuktigt ^^

undrar vad man ska keka för mat sen då ? Finns inte så jävla mycke att välja på men jag är hungrig som aset så nåt måste jag keka, Kanske en rostat macka med skagenröra (: så jävla gottit ;D


Nej nu ska ja hitta på nåt som är lite mer sysselsättande, kommer ändå inte på nåt mer att skriva om !


Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0