Karatefylla.

Javisst, de blev att dricka igår, fast de va inte meningen ,
Men de blir alltid så, så fort älsk får i sig några öl så ska vi helt plötsligt ut och jag ska dricka och ojojoj.
Aah så vi hamna på fest hos brunzell, Heeeelt sjukt måste jag bara få säga. HAHA

Sen blev de hem till linder , och sen skulle vi ut , med de va 25 pers ut , så vi sket i de, spenderade pengarna på en kebabtallrik iställe , åkte hem , och sen blev de bråk som i vanlig ordning.
Jag tror att vi ska hålla oss undan från spriten tillsammans, Dricka var för sig iställe . Funkar inte riktigt annars.
eller  så får jag lära mig att hålla käften ! ;D haha.


Nej , funderar på om jag ska ta och keka nån macka kanske, och ta en glas o´boy och lägga mej och glo på nån film,
ska bara kolla om jag hittar nån bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0