Klantarsel

Jag måste bara få informera om att jag är den största klanten i universum^^
Skulle lägga in tvätten i garderoben förut, och på väg ut från garderoben sa de PAAANG.
La mej ner i sängen och Skrek som en idiot och sparka lite på Garderosdörren.
Blev så arg så jag sket i resten och skulle gå ut och diska, och fick till min förvåning se att jag blödde,
Gick in på toaletten och insåg att jag hade spräckt ögonbrynet på mig själv !
JAA så de är bra,
Sår på hackan.
Sår på näsan .
Och spräck ögonbryn ^^ (Y)
Man kan juh nästan tro att jag har blitt misshandlad eller nåt, och jag känner mej så jäääävla snygg och peppad för att gå och jobba vill ja lova !!!

De här är inte min dag heller, kommer säkert få gå hem från jobbet med,
Pust och stön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0