Köttfärslimpa

Har lega och spela hela dagen, och de börjar faktiskt ta sig,
blir bättre och bättre hela tiden, Gäller att inte ge upp bara ;D
Sen blire fan lite GTA igen .

Sen har ja faktiskt vart hurtig idag med., har städat och gjort köttfärslimpa som står i ugnen nu =))
sen ska ja bara skala potatis och göra sås med, MUMS ! <3
bara att hoppas att jag har gjort ett bra jobb nu då, har fan aldrig gjort köttfärslimpa förut :p
Och tog dessutom mormors recept och hennes va de krångligaste jag har vart med om . men men jag fick de att bli en limpa iaf ;P haha,

Snackar med stephii på msn nu, som stolt visa upp hennes jätte fina naglar som hon har vart och fixat =)
Kalas bra vart de.


Ska med snart jag med och fixa mina naglar, dock så läggar ja bara över mina egna, när dom har blivit jämnlånga men de dröjer inte länge till, dom börjar bli långa som fan nu .. kan knappt skriva normalt på tangentbordet föfan ;D haha


I lördags vart de statt med =) Hade faktiskt skit kul för en gångs skull på statt :P haha.
Va hemma hos Sandra på förfest med, och hade de riktigt trevligt.
Och vi bestämde oss för att vi ska va hurtiga med , så jag och sandra ska börja gå ut och gå ,och sen ska vi börja simma, Hurtbullar :)

Nej nu ska ja va social med stephii , sen ska ja kolla hur min limpa mår  =)


<3

Kommentarer
Postat av: skitsmet no1

hihih jaa så fint så, love you kissunge

2008-12-29 @ 17:31:52
URL: http://curtisan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0