Onsdag.

lilllördag. javisst ^^ Om man hade den turen att få ha en lilllördag.

Haft mariette här på fika, sen ska vi hem till hanna på kaffe.
Mormor ska bara kika förbi först med en låda med julsaker och lite kakor =)
Älsk är hemma idag med, han har svintråk så han la sig ner och sov en stund, bara för att han kan !
Jag sitter här och lyssnar igenom lite musik som jag va tvärfast för när jag gick ettan på John bauer , Äkta minnen man får tillbaka, alla låtar som jag skicka över till marika på Mejlen,
Satt och pumpa soad hos dom jag bodde hos till dom hota med att dom skulle ta bort mina högtalare för mej ;D haha.
Har ladda hem alla album av Korn , och av System of A down , Metallica och slipknot.
Och jag fattar inte ens varför jag sluta lyssna på soad för , dom är juh dom bästa som har existera nånsin,
Skulle göra allt för att få gå på deras konsert så de är sjukt.
Dragit hem lite Disturbed till Älsk också :) Dock så tjata han ut dom när vi bodde på spelgatan så de är inte lika stor höjdare som alla andra band :P hehe.
Funderar på om jag ska dra hem lite takida med, va faktiskt ett bra tag sen =)

På lördag blir de hem till far , Vi ska bli fulla och odrägliga och ut på krogen med far =)
Får låna hans lägenhet med , han sover hos tina.. så de blir att sova kvar i örebro.
Pappa fyller faktiskt år på Söndag så , 51 år blir han , gubbjäveln ;D haha.

Nej hursa om man kanske ska ta och ladda hem nåt spel eller nåt och sitta och underhålla sig själv med ?!




Kommentarer
Postat av: Farsan !

Va !!!!

Gillar du inte Farsan !!!

2008-12-11 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0