Skagenröra.

Yes, har gjort egen skagenröra idag , och haft på rostade mackor, Så underbart gott så jag vet juh inte vart jag ska ta vägen (:
Älsk är inne i Örebro på hjalmarsrevyn, Tönten, jag vill också , meen han är där med jobbet , så jag får fint sitta kvar hemma och är sugen på allt och ingenting , så funderar på om jag kanske ska ta mej en kopp te och en smörgås till och sätta mej framför tven till nån bra film eller nåt.  låter ju mysigt men är inte alls lika mysigt när man är ensam som när man har nån att titta med. hmpf, problem ,JAA !

Ska jobba på fredag med, känns helt underbart att få in lite pengar, ^^

Ska försöka få routern att fungera med så både jag och älsk har en dator att sitta vid , då vi fortfarande har kvar brorhans dator här, fått lite instruktioner av lars hur man gör, så ska testa dom tänkte jag , men ja vet inte om jag orkar krångla med de idag. Känner mej mer på tvtittar humör faktiskt., Och funderar lite på också om jag ska gå ner till mormor och hämta dom kakor som hon bakat till mej , är så jävla sugen på dom , och de är faktiskt inte så jävla långt dit.
De ska ja nog fan göra allså ^^



Ah nej men om man ska ringa mamma och be henne ringa mormor då , och säga att ja kommer om en stund och kanske börja röra på sig, så jävla ensamt ändå, så kan lika gärna röra på mig och fördriva tiden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0