Stan , Städa, supa.

Idag börjar jag med ( eftersom att jag inte vet när de stänger) att åka ner till staden och köpa dom tvspel jag vill ha.
Tänkte även införskaffa mej en ny foundation, mascara och rouge Och detta är de älsk som betalar då jag inte fick nån julklapp av han på julafton =) så jag får se de som en julklapp, Sötot. !

Sen blire hem och storstäda, för nu ser de fan ut som att de bor då fyllon här eller nåt, så jäääääävla stökigt och de går ja inte med på, och jag har försökt få Tommy att förstå också att han ska dra hit steve och emelie ikväll , och jag har inte lust att sätta dom i mitten av all skit ! :P haha, så aah de blir hem och GRUNDstäda.

Sen ska pappa komma nångång och hjälpa mej att fylla i alla mina papper till försäkringskassan, sen ska vi till mamma och hämta nå speglar som han ska ha, och klosaxen till katten.


Sen blire att duscha, göra mig snygg och börja dricka . =)
Blir utgång ikväll med, Rydell och Quick på statt ikväll och älsk ville på de, så varför inte lixom , Dock hatar jag statt men vad gör man inte? som vanligt är de bara jag som vill dra på Wickan !

Nej hursa om man kanske ska hitta en tröja, sätta på sig den , borsta tänder och gå ner till bussen !
Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0