vårdcentralen och Colloseo

Yes. min kropp spökar som vanligt utöver denna jobbiga jävla förkylning,
så jag tar mamma i  handen och springer ner till vårdcentralen och ska kolla upp allt, dock så tror ja verkligen inte att de är som barnmorskan säger, Förstår inte vart jag skulle ha fått de ifrån.
Sen efter de så blire att luncha med mamma på colloseo, Tänkte käka en kyckling eller ost och skink sallad.
va så förbannat sugen på de när jag vakna så de är inte klokt.


Har nyss kommit ut ur duschen så jag ska väll ta och klä på mej och göra mej i ordning för att åka ner på staden, ska kolla buss med, så man vet hur mycke tid man har på sig.

Imorn blire till älsklingspappi och keka gott och dricka ännu godare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0