And theeen...

Blidde ingen träning med sussi då hon ej svarade i telefonen när jag ringde imorse.
så jag har spendera dagen med att leta efter en simmbudie , men misslyckades ganska så hårt.
Så, jag passade på att städa lite här hemma, så jag har tamejfan tagit i med hårdhandskarna idag,
Har dammsugit överallt, bytit lakan i sängen , gjort i ordning bokhyllan, städat datorn, Gjort rent soffan, skaka alla mattor. och skurat.
Låter inte mycke men , de va mycke när jag gjorde de tycker jag ^^
dock tog jag en paus på en timma då jag hitta min bok så jag läste lite,

Den absolut bästa bokserien jag har läst i hela mitt liv,
En verklighetsbaserad historia från Lotta Thell , om hennes liv.
Myche bra, tycker jag ni ska ta och leta reda efter och läsa, Har aldrig vart med om nån som kan beskriva känslor och tankar på ett sätt som hon allså, ojojo jag vet inte hur många tårar jag har fällt pga dom böckerna.

Nej nu funderar jag på om man kanske ska ta och ringa stephii och gå ner och handla och göra mat tills älsk kommer hem.
-Blir en grekisk (?) pasta rätt som mamma och jag alltid gjorde när jag va liten .
vi vet dock ej vad den heter men vi kallar den för pasta kollioks ( eller hur faan de stavas ? )
- fjäriljspasta
-Creme fraise
- Purjolök
- Champinjoner
- Vitlök
- Tonfisk

Sen är de bara att blanda ihop allt och keka ;) Godaste EVER ! och kostar typ ingenting, förstår inte varför man inte gör de oftare, ;D haha
Nej nu blire affären ^^ =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0