Det kanske löser sig ..

Javisst, Fick en jätte bra mejl imorse om att jag skulle komma på intervju imorn ,
på resturang Saigon i örebro.
Så jävla bra, så då kanske jag till och med har fått ett jobb ^^
Är faktiskt lite pirrigt, men de löser sig de här, Blir bara att hitta rutinerna på hur dom gör sen ska de nog gå som smort =)
Ska va där kl 11 imorn , och sen hoppas ja verkligen att jag får detta jobb.
I need it so much !

Mammas katt kommer hem till mej idag med. ;D Zeppe,
Vi ska va kattvakt åt han hela heljen =)
Och om Tommy klarar av han ( pga allergier ) så kommer vi ta över han när mamma flyttar =)
Så då får jag tillbaka min katt som min mamma snodde från mej en gång i tiden ;D haha

Nej nu ska ja diska och keka frulle. pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0