Händer då ?

Kom nyss hem från den jobbiga promenaden .
Åkte bussen ner till stan , kom till posten och insåg då att kassaservice va stängt, och hade till och med stängt den 1 september, (Y) Carro med koll^^ javisst.
Så de va bara att knalla till nöjesbutiken , Träffade fia på vägen , Sen kom ida förbi, så jag gick sälle med henne till mamma.
Kom upp till mamma och tog den hundringen jag skulle få och gosa lite med katten .
Sen gick jag till spelgatan. Hade ingen post förutom en bunt med massa reklam, Så jag kasta allt,
gick in och hämta dom sista jackorna ( förutom en ) och Tommys arbetsskor , och lasta allt på cykeln och knalla hem.
Så nu är cykeln hemma igen iaf =) Mycket bra.

nu sitter jag och svettas om halva kroppen och fryser om andra halvan och lyssnar på lisa ekdahl som hanna har fått mej att lyssna på ^^ Kors i taket.
ska bara värma mej lite sen ska ja diska och städa lite innan jag ska ner till konsum och handla med älsk ! =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0