im the greatest ^^

Vi kanske skulle köpa ny Dator.
Om de va så att vi kunde få internet att funka på den.
Och med hjälp av lars har jag den här morgonen fått intenet att funka på den nya burken.
så vi får väll se om älsk bestämmer sig för att köpa den av brorsin =)
Dock va de inte så mycke till upplösning på den , men jag får väll sitta kvar på min skitburk så får väll Älsk ha en egen =)
hehe, jag älskar min dator verkligen , jag omformaterar den och sen vips är den som ny ,
Dock saknas de tangenter men jag klarar av de ändå ;D haha, tar lite extra tid ibland bara,



va på ica maxi i kristinehamn igår med älsk , fiffi och simon.
Fick 6 kassar med oss hem för 800 :D fett najs.
Sen på kvällen drog vi hem till fiffi och simon .
Spelade buzz och keka massa godis och kladdkaka =)
Och jag vaaaaann ! :D hahah YEEEEY !



Nej nu blire frulle och tv. sen dusch och soc ^^

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att du tycker om mamma tack va du e go puss.

2008-12-11 @ 15:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0