Jag blir så trött.

De kan tamejfan aldrig gå som de ska för mej , akassan krånglar med mej nu och påstår att dom har fått fel arbetsgivarintyg. men de dom har fått är helt rätt, och jag blir så jävla sur, för de här gör bara att de drar ut på tiden.
Och jag har inte lust att gå till soc en månad till, jävla helvete...
Och jobb söker jag tamejfan varjedag , men jag får aldrig nå svar från någon. Vad har jag gjort världen?


Tack för att du hörde av dig igår..
Jag vet seriöst inte vad jag ska tro längre,
Jag försöker verkligen iaf, men du värkar juh bara skita i de. ^^





Kommentarer
Postat av: Larssa

attans bananer!

2008-11-15 @ 12:34:41
URL: http://banz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0