Javisst ..

Yttligare en sömnlös natt,
Jag pallar inte de här så mycke mer tror ja inte
De ända som snurrar i mitt huvud just nu är att jag är arbetslös , har inga pengar,
Lever på minimun och kan inte ens försörja mej själv, helt sjukt.
Jag har inte ens råd att köpa julklappar lixom.
Jag sitter hemma hela jävla dagarna och ja klättrar snart på väggarna,
Mitt liv känns så jävla meningslöst,
Jag tvättar , diskar, städar , plockar, kollar på film , röker cigg, pimplar kaffe med en och en annan kompis typ en gång i veckan, tröstäter för att sysselsätta mej och blir feeeet. JÄVLA SKIT LIV.
Sover halva dagarna med så när Tommy går och lägger sej , ja då är jag lika pigg som en tjackpundare och är så sjukt uttråkad så jag skulle kunna ha springtävling med en åsna eller nåt.
Tankarna har iaf springtävling med varandra, och de gör mej GALEN.

Jag lägntar till den dagen jag får uppleva sinnesro.
Idag har vart en helknas dag med min ro.
Ena sekunden mår jag illa , andra är jag skitförbannad, tredje så sitter jag och tjuter , fjärde så är ja irriterad på allt,
Femte så jag vill slå nån, sjätte så är jag sympatisk, sjunde är jag rastlös, åttonde då är jag trött.
Sen tycker jag synd om mej själv för att jag har dom jävla känslorna
Och sen helt plötsligt va de bara så att jag kännde mej övergiven.
Idag har vart en sån dag då jag bara vill gå och dö.
Varför ska jag existera i den här världen för när den ändå inte vill mig nå gott ?
inga pengar, akassan strular med mej , soc strular med mej , inga jobb . inge medlidande nånstans.
ingen mat, Fet är man också. Och man sitter fast i en jävla lägenhet i karlskoga.


Upp om sju timmar med, och jag kommer väll inte lyckas somna än på 3 timmar. FYFAN VA UNDERBART !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0