Jävla skit liv.

Jävla skit liv man lever,
sover hela dagarna.
Gör ingenting annat än att städa och diska.
Får inga jobb trots att man söker tusentals jobb hela tiden.
Bor i den sämsta staden ever.
Jag vill bara att de ska kunna ordna upp sig nån jävla gång så man kanske kan få må bra för ett ögonblick.
Vad fan ska man göra lixom ?
Jag är så trött på de här med att ha nånting att fundera på hela tiden.
Jag vill kunna slappna av , veta att allt löser sig , jag har pengar, kan göra roliga saker utan att vända på varenda krona ,
Kunna köpa julklappar .
Känns inte så jävla bra att sitta och gnälla om de hela tiden heller ...

Jag har lust att gråta sönder mina ögon nu , slita sönder varenda kroppsdel jag har .
klättra på väggarna och bara skrika rätt ut. Jag hatar de här...

Gå och döö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0