Men vad skulle man tro..

Jag vet att jag aldrig kommer upp till den nivån, men bara för de så blir jag bortglömd?

Tommy sover, har gjort sen vi kom hem ^^
Funderar på om han är sjuk ;S För han somnar normalt på kvällarna sen ändå, han gör fan ingenting annat än sover typ .

Aah här sitter man , en lördagkväll, framför datorn och bloggar  medans alla andra är ute och har super kul,
eller är de nån annan som delar mitt bekymmer ?

Är inte en 20 år fyllda och sitter hemma en lördag, de är sjukt.
Men men antar att de är skönt de med, om man har nån att dela denna hemmasittarkväll med.
(Läs: nån som inte sover)

Funderar på om jag ska utmana han på kortspel eller ha en städartävling.
Den som städar ett rum snabbast vinner en knäckebrödsmacka (?) Heh... nää.

A föfan.
Fick 200 av pappa förut och sen har vi en 100ring att hämta hos svärmor. så nu har vi iaf cash.
Oh,  där hitta jag en anledning till att väcka tommy, vi måste till hans mamma och hämta pengar, för jag tänker inte vakna upp en dag till utan frukost ^^ mm-m nevah.

Iofs så skulle jag juh kunna städa för att underhålla mej , men jag pallar fan inte ^^

Nej nu fick ja sms, och vet inte vart telefonen ligger , ( men jag hörde den iaf, så de är juh en fördel) ska leta reda på den och väcka tommy.

Fuck off ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

haha vilken tur att du har cash, nu man ska passa på att påminna dig om att du är skylldig mig? ^^

2008-11-17 @ 17:06:30
URL: http://emsxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0