Simma lugnt.

Vakna kl 9 imorse av telefonen , snooza till 10, sen gick jag upp och keka frulle och klädde på mej
Drog ner till badhuset och mötte upp ida  , dock fick vi sitta och vänta en halvtimma då de inte öpnna för allmänheten förns kl 11,30.
så vi roa oss med att kolla på tanter som träna vattengympa :D hehe.

Sen simma vi 1 km =) Duktiga vi , Sen skulle vi basta innan vi drog, men de va fullt i den ena bastun av massa småungar,
och i den andra satt våran hatade gamla kemilärare harriett, så vi sket i de,
så ida drog på sin körlektion och jag drog upp till Sandra och snodde en tampong av henne, eftersom att jag så fint hade lagt ner en extra i jackan , men jag tog fan inte ens den när jag gick ^^ (Y)
Sen drog jag till paris och hittade mamma och Nina =) så jag fikade lite med dom , sen gick jag och mamma och kolla efter ny bh till mej , och jag hittade till och med 2 =) en på rea som va jätte fin , och en annan som va brun/svart med mönster =) jättefina.

Sen satte jag mej på bussen hem och lyssna på musik, och insåg vad jävla slut jag va !
Kom hem , hoppa in i duschen och smörjde in mej med babyolja och la en hårmask. Annars blir mitt hår tuggummi ;/
Sen kämpa jag för glatta livet med att få i mitt löshår, och lyckades till sist, så nu sitter de där. =)
Men de blir aldrig lika bra som när en annan gör de på en !

Tommy ringde nyss med och sa att han skulle till garaget med steve , så jag blir själv hemma, ganska så gött, hade tänkt att städa undan lite om jag pallar och sen slänga mej i sängen och glo klart på mysteriet på greveholm =)

nej nu ska ja gå ut och ta en cigg och ringa stephii, sen ska ja diska iaf .

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0