Tomorrow.. <3

vakna nyss, helt förstörd i hela kroppen.
Har sån träningsvärk i magen så jag kan inte ens hosta. och sen ska vi träna på söndag med ;S haha, aahaja
Men då vet jag att de tar iaf, Och de är bra, för nu jävlar ska ja få fin form allså ;)


sitter och städar datorn lite , lägger över alla filmer till hårddisken och sorterar lite och raderar shit som jag och tommy inte har ladda hem som vi aldrig lyssnar eller tittar på. kan behövas, allt känns så stökigt.
Datorn är stökig.
Hemmet är stökigt ( igen )
Min post hemma på spelgatan för förmodligen en hel hög just nu,
Så jag ska gå förbi där sen när jag ska ner på stan och betala Tommys räkning och kolla om jag har fått nått viktigt eller om de bara är en bunt reklam som alltid ;) hahaha, jag får inte så mycke post, och de är bra, Ju mindre räkningar desstobättre.

Och imorn så kommer Melly (;
Då jessica skulle åka bort så ska hon sova här till på fredag , så de blir filmmys och massa snackis .
Och melly ska även få va min personliga kock då jag inte kan laga nån vegmat överhuvud taget , så de ska bli intressant och se hur de blir, =)

Nej nu ska ja fortsätta rensa och göra mej i ordning ,

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0