träna

Har rensa undan lite minnen idag .
Jag och älsk pratade lite om de igår, och jag har väl aldrig riktigt insett att han har tagit så illa vid.
Så jag brände ut allt på en skiva då jag verkligen inte bara vill kasta allt, Ja vill ändå ha minnen kvar.
skivan kan jag juh lägga undan om inte annat , så tog jag bort de från datorn och döpte om vissa mappar,
så nu har ja sopa undan dom minnena som faktiskt inte behöver vara där, Jag har ändå min älsk att bilda nya minnen med
<3

Idag ska jag och sussi ner till badhuset , och sen ska vi simma simma, ^^ massa simma.
Jag har gått upp så förbannat mycke i vikt nu så nu måååååste jag börja röra på mej ^^
Jag får juh komplex för mej själv för satan och de är inte bra,
Nej smal och snygg ska man bli igen !
Och sussi har väll mer eller mindre samma tankar så hon ställde upp på att vara min simbudie =)

Nej nu ska ja plocka undan, keka frulle och leta reda på en bikini ;S

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0