<3

Idag ska jag ner på stan med fia =)
Fixa dom sista papprena till soc, dock är de bara till banken jag ska, men men , tänkte att jag skulle köpa en ny ögonbrynspenna med, min är typ bara en liten stump nu  ;P haha, och jag är inte snygg utan ögonbryn , trust me ;) haha.

Vakna ganska så tidigt idag, städat lite och så , ska bara diska och keka frulle innan jag drar ner på stan, fia skulle komma förbi först och kolla hur de blev , men sen gittar vi =)

Har tatt bilder nu med, =)
Kommentera gärna och säg vad ni tycker ;D


Köket ;)

Hallen ;)

Vardagsrummet / sovrum ;)

Och toaletten ;D haha.

Jag vart faktiskt super nöjd, och de vart tommy med, känns lite mer hemma här nu än vad de gjorde innan, han hade typ ingenting, helt tomt , hade inte ens nånting på väggarna . HAHA.

Nej nu ska ja keka frulle =)
Pusssis

Kommentarer
Postat av: skitsmet

jättefint kärleken :)

2008-10-27 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0