De tar fan aldrig slut.

Jag tyckte inte att jag hade så mycke saker, men de är fan saker överallt juh
Idag måste jag ta tag i tvätten , så jag kan få bort den , för den är typ jätte överfull.
Så om jag fixar skjus så ska jag ta med tvätten hem till hanna då de går lite fortare att tvätta hemma hos henne än här,
och hon har fler maskiner. ^^
Sen måste jag packa de sista som jag har i garderoberna och kläderna.
imorn bär de juh av =)
Då hyr vi kärra, packar in så mycke som möjligt , sen hem till tommy , bär upp de vi inte ska ha kvar av hans saker på vinden
Sen bär vi upp mina saker i hans lägenhet,
Och jag får la passa på att städa lite och så under tiden då de är ganska så mycke som ligger och stökar där.
Åh jag kan bara inte vänta tills jag får duscha i min STORA dusch imorn., Får lite plats för en gångs skull :P haha.

Jag va på intervju på max igår med, tror de gick ganska så bra med.
Tyckte hon såg rätt så nöjd ut med mej och jag va ganska så nöjd med de jag sa också, så nu hoppas jag på de bästa
hon sa att hon skulle höra av sig nästa vecka nångång =)
Och jag och Sandra och jonna körde lite saker igår till Tommys lägenhet, fick låna min morbrors bil en stund under dagen,
Så jag fick dit alla kartonger + alla tavlor och de som jag hade, så nu är de mest bara alla möbler och några kartonger som jag packade igår kväll när jag kom hem.
Och sen typ sakkosäcken och alla kuddar och filtar som jag har överallt. haha.
Jag har verkligen för mycke saker allså. ^^,

Nej hursa om man ska slänga sig i en dusch och kanske försöka fixa skjus hem till hanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0