...

Fyfan va jag är trött,
Jag har ont i  huvudet och de är så mycke skit här nu allså, så jag orkar inte ens titta på de.
Och maskinerna med tvätten ska ta sån jävla lång tid på sig, och ja hittade ingen skjus till hanna så jag kan inte åka till henne förns jag är klar med tvätten och jag har en maskin till att tvätta om inte mer . GAAH.
Och jag tycker att jag inte har några kläder, IN MY ASS, Jag har så mycke skit så jag får inte ens plats med de i en stor svart sopsäck + 2 ikeapåsar. Böh. Jag dör. översvämmning av kläääääder !

Och inga cigg har ja heller.
bara snus,
Och jag har ont i huvudet ,
Och nikotin är de sista som hjälper. !!
De känns som en skit dag de här.

Jag vill verkligen skriva nåt , men mitt liv är så onintressant nu , så de finns absolut ingenting att nämna
hungrig är jag med, men jag orkar inte göra nån mat
Och jag vet inte vad jag ska göra heller, hatar när de är så här i slutet i månaden, man har ingenting, eller jo jag har massa i skafferiet , men ingenting som man kan göra utan att man måste ha de till nåt.
Men  iofs, jag skulle kunna göra Pommes frites och ha ketchup bara =) de lät fan gott, och de är inte ansträngade på nåt vis heller . Fyfan va jag är smart ibland.

hursa om man kanske ska ta och ge sig iväg med panten ,så är den borta sen ^^
så har man cigg sen med.
Och imorn är de löning, eller ja, efter tolv, men inte för min del, eller jaaa, joooo fan då. haha jag har juh jobba två dagar på Vm media , och sen har ja jobba en vecka på Mediakonsulterna och dom tog mitt kontonummer, så jag lär juh ska ha fått lite lön av dom iaf, ;S de ska bli bra intressant att se hur mycke de kan bli. Femhundra kanske !? yeye bättre än ingenting.

Måste fixa alla papper till soc också . så jag kanske kan få mina räkningar betalda.  ;S
Hade skicka efter kort på fujifilm för nån dag sen , dom första hundra bilderna får man för noll kroner, kalas, man betalar bara 29 kr frakt, och jag fick hem dom idag, :) fett fint, nu har ja nåt att pynta alla mina ramar med , och sen ska ja köpa lite fler ramar med så ja kan sätta in resten =) Underbart .

nej nu ska ja kolla tvätten och göra mat. Skriver förmodligen mer sen när ja blir uttråkad igen ska ni se ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0