Fredag.

Kattvakt åt massas katt, va uppe halv sju imorse och gick och gav han mat, sen gick jag hem till jessica, och somna om där, skulle följt med henne till stallet, men de va så jävla blött ute och de regna så jag dissa de.

sitter hemma nu, har rensa min dator från massa virus skit, uscha mej !



nu ska ja städa eller sova en stund till ^^



Orkade aldrig sova, plocka undan lite här hemma iställe, och bar ner tvätten men de va nån som tvätta redan så ska ner dit igen snart =)


Och snälla emelie hjälpte mej att fixa min blogg , så den är liiiiite snyggare än vad den va förut ;) haha.


Och nu fick ja tillbaka de där jävla viruset på datorn också , SKIIIT.

Aa tack emelie iaf =)

Kommentarer
Postat av: emelie

det var så lite gumman =) kanske jag kan lyckas o få min lika snygg. haha :P

2008-10-03 @ 14:51:11
URL: http://miiniisyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0