Jobba ^^

Har hunnit duscha och städat nu på morgonen,
Tommy slutar om fyra minuter, så de blir väll att göra nånting att käka när han kommer hem ,
Sen blire väll att slappa ett tag , sen ska ja dra och jobba för katten sen på katrinedalskrogen ,
Katten har juh stuckit till norge till Isak :) så vad gör man inte för sina vänner (=

Hoppas hon har de bra där bara :D

Sen imorn ska vi keka hemma hos mormor, Då är Mamma och hennes nya där, med mina bonusbröder =) oskar och albin,
dom sötaste på Denna jord ^^
Sen funderar jag och bebi på om vi ska dra på bio nånstans , men de är tydligen inte ens öppet i karlskoga, så då blire örebro, Men då måste vi fixa bil, då han veeerkligen väääägrar att åka buss, vilket jag inte förstår varför. mycke billigare, och sen kanske jag till och med kan sparka ut pappa så han får sova hos tina och sen kanske jag och Tommy kan låna hans lägenhet och sova kvar i örebro. men men vi får se vad som händer.

Har fått lite pengar av mamma och pappa med, dom bästa <3
450 kr fick jag till heljen nu =) underbart.

Nej nu ska jag ta och röka upp min fimp och ringa nån =)

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0