La ta la la

Ringde akassan idag , och de gick väldigt bra, fick iaf veta att jag kommer få pengar av dom
och de va mer än vad jag hade räknat med, men de är fortf inte spec mycke.
Ringde även soc, som kan dra så långt åt helvete dom bara orkar.
dom tycker att jag ska spara massa pengar av den lön som inte längre existerar så jag kanske inte ens kommer få ut nåt av dom och jag kommer bli tvingad att låna pengar av dom ^^ och de kan faan kvitta allså.
tänker inte sitta och betala tillbaka nåt till dom där jäääävlarna inte !

Säger upp min lägenhet i slutet av månaden med =) och flyttar hem till snutt,
så nu blir vi verkligen sambos på riktigt, jippie.
Lägenheten blir jag av med snabbare också då katten tar över den , fett bra. :)

Idag blire städning. vart en ganska så stor röra här efter att marika drog, sovsaker överallt och massa tvättkläder och skit :P haha

Och nu måste jag ta tag i de här med gå ner i vikt med.
nu börjar kaggen allt att bli lite för stor, haha.


ooh, ja bara lägntar tills jag ska flytta, Älskar att flytta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0