Lördag

Fest idag kanske med ida, om hon lyckas fixa sprit åt mej , så kirrar jag mitt inträdde =)
ska bli kul att faktiskt få tänka på nåt annat ett tag och va med mina vänner för en stund, ska ringa och tjata på henne att de måste bli så idag , är fett taggad på de nu =)


Brå igår med, blir så sur över att du ska va så jävla nonchalant hela tiden, Men jag lyckades iaf få er dig de mesta igår.
Dock va de mycke jag inte ville höra, men de är alltid nyttigt, men de finns inte en chans att jag kommer ändra på mig, så är de bara ! Men ändå, de va en sten som föll från hjärtat när jag äntligen fick säga allt som jag har tryckt inne i snart tre månader nu. Nu återstår de bara att se hur mycke du har tagit åt dig av de, och vad du kommer göra åt saken !


Fick min mens imorse med :D WIIIHOOOOO, jag som trott hur länge som helst nu att jag va med barn, yttligare en sten som föll,  nu är de bara min ekonomi då som ska falla på plats så man kanske man må helt bra för en stund =)
Sen ska jag till en psykolog , bestämmt av Tommy och mina föräldrar, Har saker jag behöver få ur mej som jag inte kan säga till vem som helst, men jag vill verkligen inte prata med nån som jag inte känner, ;S hatar sånt  . Jag sätter mig heller och tänker på de varje dag tills jag kommer över de själv, och tills tanken börjar bli en vana och jag inte tar åt mej av den längre...


Nej nu ska ja duscha och sen ner på stan med micke, vi ska till nille och hälsa på ett tag, köpa blommor och så.
Ska försöka få med mej han på en fika nånstans också och prata lite !

Puss och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0