Mooove...

Ringt comhem idag, behöver inte flytta internet , för de sitter i modemet =)
så de funkar hemma hos tommy med tamejfan :D så länge jag bara ändrar adressen så fakturan kommer dit den ska
så va de helt lugnt , fett bra.


Idag ska jag och alex gå barkbanan och va lite hurtiga.
sen ska vi packa lite hemma hos mej , men jag behöver fortfarande banankartonger, så jag måste hitta nån som kör.
Katten sa att hon kunde idag , men hon svarar juh inte.

Imorn ska ja på arbetsintervju med .
Hoppas verkligen att de kommer gå bra , så jag kanske kan skippa soc och ha ett normalt liv iställe.
och du fucka min backknapp helt på datorn. FUCK FUCK FUCK!


aah nej . hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0