nu känns de lite lättare..

Moa och jag börjar köra saker till lägenheten imorn,
fick låna morbror pickup så vi kan köra lite.
Sen ska jag köra dit min cykel när vi är klara me allt, då den har pajjat ;S

Sen har jag även pratat ut med melly idag, vart allt lite knas ändå , men de löste sig till slut ändå.
och hon kommer i heljen dessutom så vi ska ses en sväng :) Fett skojj.

Jessica va förbi nyss men och hämta lite saker som va hennes , så mina favvo skor och min jacka och min platttång försvann ;S usch

Men älsk lova att köpa mig en ny på fredag så de gör inge,
får va krulltott tills på fredag :)

men men nu ska ja sova, eller ja, kolla på tv tills ja somnar ;D
godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0