Om du bara visste...

ibland är de sjukt att vissa kan kalla sig vänner eller ah, kompisar.
Och jag funderar ofta på vad fan folk tror att jag är för någon.
Ser de ut som att ja är den som skiter i vad alla tycker och gör precis vad fan jag vill eller ?
javisst , jag är den människan som gärna gör som jag vill , men ja vet vart gränserna går, och jag är tamejfan inte dum i huvuet, Jag skadar inte mina vänner, psykiskt eller fysiskt, skulle aldrig falla mej in.

Jag har vart den en gång i tiden som sket totalt i vad andra tyckte , men jag har insett nu på senare år att de inte riktigt funkar och att jag förlora dom som betyder mest för mej genom att göra så.
Jag är en helt annan människa, men du värkar inte riktigt ha hajjat de.
och då är du faan inte värd de allså.



Idag ska jag till arbetsförmedlingen med hanna, sen ska jag provjobba på katrinedal , fast jag är inte så jävla pigg på de allså , men men måste man så måste man !

Nej nu ska ja fixa mej i ordning, ska tydligen möta hanna snabbare än vad jag trodde och jag sitter fortfarande med turban på huvudet och har inte kirra mej för fem öre :P haha


Puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0