Packa packa

Mormor kommer om en stund med lite kartonger åt mej ^^
sen blire till att börja packa,
När jag kom hem igår så sa tommy att han tyckte att de va bättre att vi flyttade den här heljen som kommer då
vi ska va hos mormor nästa helj för hon fyller år, sen jobbar jag på fredagen och sen ska vi va hos hans mamma för att hon  också fyller år , och då skulle vi inte hinna,
dock skulle vi kunna flytta heljen efter de, men skitsamma
jag vill ha en säng att sova i nu så nu blire av så fort som möjligt.

Ringde min hyresvärd nu också och sa upp min lägenhet , så nu är den uppsagd från den här månaden ^^
Så nu ska jag bara ge katten lars nummer så får hon ringa honom och snacka lite om när hon kan flytta in osv =)
Underbart !


Va på ullared igår med mamma och mormor, shoppa för 2000 kr :D fett najs
nya gardiner och lite kläder, massa schampoo och balsam och tröjor till tommy .
Parfym till han och mig och sen köpte jag en lavalampa, tavlor , nya vaser och blommor.
Måste pynta upp de lite nu när jag ska flytta.
Tommy har juh inte ens en tavla hemma. jag tror han har en liten spegel som sitter i hallen , men de är allt ^^ haha.


sen nu ska ja kolla om de finns nån sida man kan framkalla bilder på ganska så billigt eller gratis,
Nån som vet nån sida så får ni gärna kommentera och skriva vilken ?! =)


Nej nu ska jag städa vidare och vänta in mormor och hanna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0