Tillägnat Stephanie Malmström <3



Kommer du ihåg hur de börja ?

Vi prata med varandra enbart för att se vad den andra gjorde / sa till han ,
Fejkad vännskap till tusen , som verkligen bara växte, och jag är så sjukt glad för de.
De finns ingen som jag kan skratta med som du , de finns ingen som jagkan öppna mej för som du .
Jag har ofta trott att jag har många äkta vänner, som står där i vått och torrt du vet, men jag har många gånger även insett att du är tamejfan den som jag alltid kan räkna med, Även om vi kanske inte hörs varje dag , eller om jag är så fett seg på att svara i telefonen. ;P haha.
Jag hoppas verkligen inte att du tar de personligt ;O

Jag kan säga så här, Jag är glad för att jag offra han för dej, du för du va verkligen och är verkligen värd så mycket mer än vad han någonsin var.
Jag älskar ditt sätt att finnas till för mej ,
Jag älskar det sättet vi kan spy gala på allt och alla.
Jag älskar ditt sätt att ställa upp på mej.
Jag helt enkelt bara jävlar älskar dej , din lilla nollåtta ;D

Skulle inte byta dig mot nånting, ingenting alls.
Jag tycker synd om folk som inte har en Tetti  i sitt liv . hur fan klarar dom sig ?! ;S i dont get it.
och de bästa av allt, är att jag får ha dig för mej själv, finns ingen som kan ta min plats heller, och de är en jävla säkerhet som man behöver hos sina vänner, och den har jag hos dej, och de älskar Jag dig ännu mer för =)

Finns igentligen hur mycke som helst som jag skulle kunna skriva om dej , men då får jag sitta här hela natten, och du vet redan allt så jag ville bara ge dej en liten "kom ihåg" ;D

<3 //Din Skitsmet ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

din lilla paj.. jag älskar dig.. du är helt otrolig.. jag har aldrig haft någon som du.. helt underbar.



finner inga ord <3

2008-10-27 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0