Tisdag.

De är så kukigt när man drömmer nånting , så vaknar man , och sen vill man bara somna om för att fortsätta drömma för att drömmen va så kukigt bra, och så hade jag i morse, jag kunde inte somna om , men jag ville så jävla gärna bara fortsätta drömma ! ;/

Va hos amanda igår, så sjukt skönt de känns allså, Har sakna den bruden så de bara skriker om de, och de känndes inte fel på nåt vis heller, de är de som är de bästa av allt =)
Richard tror jah dock har lite problem med mej än, men de där försvinner väll med tiden , alla har juh sina sätt att ta itag med saker ^^
Hon färgade iaf mitt hår, och sen fikade vi lite , och sen gick vi till varberga och köpte cigg =)
Sen fick hon följa mig till resecentrum för de gick ingen buss från oxhagen när vi trodde att de skulle gå en och jag va tvungen att ta mej hem med den bussen ;D haha, så vi fick oss en promenad iaf =)

Idag kanske katten kommer hit och käkar middag , och sen ska jag till nilles grav med hanna .
Sen vet ja inte om jag kanske följer med hanna hem på en kaffe eller om jag tvingar med henne hit på en kaffe,
ska iaf köpa mjölk och ägg, de vet ja , för jag ska ha pannkakor ikväll ;D haha.

Och duktiga mej har städa hela lägenheten med =) så nu är de tamejfan fint här .
Och nu ska jag käka frulle , och ringa katten och säga att hon kan komma tidigare, måste kolla hur mycke pengar jag har med ;( usch, fattiga jag !



Pusss hej

Kommentarer
Postat av: miinii

eeey! ny blogg =) checka vet ja =) kram emelie

2008-10-07 @ 19:28:27
URL: http://kampomvikten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0