Under ytan ...

Malin har vart här idag :) Fett skönt att prata ut om allt.
Brände en skiva åt henne med , med alla bilder på nille . som hon igentligen skulle ha fått för ett halvår sen.
Så nu blir nog brorhans glad =)

nu väntar jag på att Ida ska bli klar på hennes möte, sen ska vi ner på stan  , ska in till banken och få ett år utskrivet av mitt bankkonto. Sen ska ja in på abc med min dator och kolla hur mycke de kostar att laga min dator om dom ens kan de ,
Fast jag ska iofs bara byta tangentbord, men jag har inte cash till de den här månaden, så dom ska bara kolla på de och fastställa hur mycke de kommer kosta, så vet jag hur mycke jag måste spara till. =)

Sen ska jag hem till sussi och låna telefonen och ringa akassan och fråga hur de går med mina pengar . och kanske ta en kaffe till ., sen kommer vääll jag va speedad hela dagen på koffein ;D


nej nu ska ja plocka lite här hemma, kanske sätta upp nån tavla eller så =)

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0