Uschamej.

Klockan är halv tio och jag är vaken en lördag. ;S
Tommy drog och skulle hämta en borr och lite grejjer och sina nycklar av brorsin ,
sen ska vi kirra lägenheten hela dagen ^^
Sätta upp tavlor och hyllor och packa upp dom sista kartongerna. =)
De kommer bli kalas bra de här, Helt mys är de juh  =)
ska lägga in bilder sen när vi är klara , för nu är de bara ett jävla bombnedslag ^^ saker överallt och stök som fan !
Ska ut och städa köket nu och bädda sängen , tills kl är 10 , då ska jag ner till konsum och köpa frulle .
Sen måste ja ringa Far och be han att betala min internet räkning ! haha, jag får allt flirta lite , men de ska nog gå . =)

Skriver mer sen =)
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0