Utmanad av Miinii

Vad ska du göra i helgen? - Jobba och åka till ullared
Vem ringde dig senast?
- Bella
Senaste piercingen? - Läppen
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? - Rumpan
Har du fått en komplimang idag? - Nej
Pratar du fortfarande med den personen du kysste senast? - Absolut
Vilka länder har du varit i? - Norge Danmark Kreta
Är du kär? - Javisst =)
Vad har du ätit idag? - Två mackor
Vad var den sista drömmen du minns?
- Nån jävla knepig dröm
Husdjur? - Nej men har haft en katt och en iller.
Har du pojkvän/flickvän? - Pojkvän snart sambo =)
När spydde du senast? - Förra helgen ;S
Vem var du i Stockholm med senast? - Mej sjäv, åkte till stephii
Vem var du i Gbg med senast? - Sussi och turbo tror jag
Vem såg dig gråta senast? - Tommy tror jag
Vem såg dig skratta senast? - Tommy och fia
Vilket humör är du på nu? - Så sjuuukt seg
Vilka festivaler ska du på? - Alla !
Vem vill du kyssa nu? - Min älsk
Vad vill du helst göra nu? - Sjukanmäla mig
Favoritsport? - Sängbrottning
Antal ärr på kroppen? - Haha jag har inte räkna dom på ett tag , men sist jag räkna så hade jag 40 småärr på bena och sen har jag två på handleden och några på ryggen efter mina vattenkoppor, tre i ansiktet och ett på bröstet. ;S 
Antal blåmärke på kroppen? - ett på knäskålen efter förra fyllan
Favoritspel? - Ssx
Vad har du gjort idag? - Vaknat ^^
Vad ska bli kul? - Åka till ullared med mamma och mormor =) 
Vad sa du till någon senast? godnatt till älsk
Vad står det i dina 2 senaste SMS? - från fia att hon ska ringa mej sen och att de är bra för stunden.
Värsta Känslan? - svek och svartsjukan
Bästa känslan? - Att känna sig älskad och behövd.
Din första tanke när du vaknar? - somna om , somna om !!
Vilken ringsignal har du på din mobil? - Lolipop med lil wayne
Har du någonsin varit kär? - Japp är kär som ett as nu
Vad har du på dina väggar? - Massa krimskrams, hyllor , drömfångare osv
Vad har du under sängen? - Har inte ens nån säng ^^
Ser på? - Tv och film
Lyssnar på? - Allt
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? Ozzy osbourne eller Jimmy Paige
Vad vill du bli när du blir stor? - Jag vettefaan allså
hur skulle dina vänner beskriva dig? -Viljestark och envis .
Vilket var det lyckligaste ögonblicket i ditt liv? - När jag va på black sabbath med pappa =)
Vad skulle du vilja vara världsmästare i? - inget antar ja
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? - Lilltån
Vilken superkraft skulle du vilja ha? - Kunna se framtiden
Vad är du beroende av? - Älsk och mina vänner och ciggarette
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? - Ett Fartyg och en kapten ^^ ;D


Jag utmanar alla som läser min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0