Vad gör man ?

De är lördag och jag har noll planer som ja alltid har nu för tin^^
börjar bli lite jobbigt nu ,och jag funderar ofta på vad faan de är som har gått snett ?


Fia kommer hit sen , de är de enda jag vet .
Och tommy ligger och sover en sväng nu , som han alltid gör mitt på dagen men de är bara bra,
Han va så jäääävla grinig när han kom hem ^^ uscha.


På måndag säger jag upp min lägenhet och sen flyttar jag hem till tommy =)
Jag har inte råd att ha lägenhet längre då jag inte har jobb och jag kommer få leva på minimum typ, och tommy har inte råd att betala två hyror så då kom vi fram till att vi verkligen skulle flytta ihop nu.
Och hans lägenhet är större än min så , de blev jag som fick säga upp min.

Jag måste säga att de känns lite pirrigt , de kan hända mycke under dom tre månaderna som jag har uppsägningstid och händer de nåt så står jag utan pengar och lägenhet !
men men då kan inte soc göra så mycke än att hjälpa mig.
Och sen är de så också att man kan inte leva säkert hela tiden , man måste våga ta chanser nångång och jag tar den största jag har tagit på länge nu =) och de känns även lite spännande ändå.
Kommer närmare till bussen och allt som jag alltid har haft nära till.
Ville juh tillbaka till skogsrundan ( och vill fortfarande) så nu kommer jag juh bara 2 min från den så =)
Blire juh murarvägen jag hamnar på nu. mitt emot blå , Och jag kommer få en ballkong och en fläkt ovanför spisen =) Fett skönt juh. Och en myyyyycke större dusch och bättre badrum, så jävla skönt, och vi kommer ha plats med en säng med tamejfan, ska bli så skönt att slippa bäddsoffan nu , men ja vettefaan om Tommy kommer gå med på att jag kommer ta över hur de kommer se ut där hemma ;D haha för jag är största inredningsfreaket och jag möblerar om så ofta jag kan. så aah , de kommer aldrig se likadant ut där hemma. Och jag måste flytta med mitt internet och grejjer också, så de är inte så bara, måste byta adress och grejjer med juh ^^
Aja men de där löser sig. Tycker bara de ska bli skönt att få flytta . Och de bästa är att de inte är lyhört över huvudtaget där och bättre bussförbindelser och en stor tvättstuga för en gångs skull, så man slipper de där med att en tvätt ska ta fyra timmar.

Jag hoppas bara på att de kommer gå så bra som möjligt mellan mej och tommy , och som de ser ut nu så gör de verkligen de =)
Jag måste bara få säga de med,
De är flera st som har fråga mej om jag verkligen litar på tommy så pass mycke så jag till och med kan flytta ihop med honom (?) och jaa, de gör jag faktiskt, okej, han har gjort bort sig en gång, och jag har förlåtit han för de och han har efter de inte visat nånting annat än att han ångrar sig och faktiskt kan ha ett seriöst förhållande.
Jag har aldrig sett den här sidan av Tommy och jag är glad över att jag gav han den andra chansen med.
Jag har också gjort bort mej några gånger i mitt liv och ja vet själv hur de känns och hur mycke man vill ha den där andra chansen och eftersom att jag tycker att jag alltid förtjänar den där andra chansen, varför inte en annan få den för då ?
Jag är glad över att jag har honom och jag älskar honom över allting annat. och de kommer förbli så tills den dagen han visar mej annat ! och thats it.


men nej , nu ska jag fräsha till mej lite och sen ska ja möta upp fia !



Kommentarer
Postat av: EMMA

hoppas du får en trevlig helg :)

2008-10-11 @ 16:49:47
URL: http://emmnil.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag har heller inga planer. Och har inte haft de den senaste tiden heller. Usch, det är fan lite jobbigt!

2008-10-11 @ 16:50:56
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0