You bug me!

Vad är de för mening med att skriva blogg ?
Jag menar, jag lägger mer eller mindre ut mitt privatliv, men alla snappar upp de och använder de emot en sen ?

En ärlig fråga som jag vill ha ärligt svar på , så snälla kommentera och hjälp mig med den här!?

Jag hade en gång i tiden en kompis som jag typ aldrig prata med mer än om henne, då hon jämt hade sånna jävla problem.
De ända hon i stortsett vet om mitt liv är mitt liv för 2-3 år sen och att jag har haft en missbruk.
Häromdagen hade någon skrivit till mig på msn och fråga fall jag knarkar (?) , Kom inte ens ihåg vem människan va , och jag svarar självklart i chock nej gör du ? , och han skratta bara åt mej och sa nåt i stil med nej nej , de är inte vad jag har hört iaf. Sen efter mycke tjat om vem han va , så avslöja han sig genom att bara säga en sak som han alltid sa förr, så då fatta jag att de va han som jag hade haft som medlyssnare när jag skulle ha börjat på vm media och jag visste att han kände den här tjejen, då han hade fråga mig om henne. Så den här tjejen har allså suttit och berättat för en kille som jag inte känner mer än att jag har träffat honom 3 gånger kanske, Jobbrelaterat , att jag knarkar !?
Och hon har inte ens en aning om vad som händer i mitt liv då jag har sagt upp kontakten med henne ?
Visst okej , jag kanske inte har vart drogfri i mer än snart 3 månader , men de är mycke för mej .
Och den här tjejen förklara för mej med att de går inte att bara lägga av , så jag knarkar visste ! Ursäkta ?
Allså, jag vill bara ha nån annans åsikt om vad som är rätt och fel ? Jag anser inte att man bara för att man är osams ska sitta och berätta för folk om andras drogproblem, hon har som sagt ingen anning om vad jag pågår runt mej eller hur mycke/lite Droger jag tar !? Jag förstår inte ens varför hon ska öppna munnen ens en gång om mig ?
Okej jag har inte vart oskyldig jag heller, men jag avslöjar inte saker som hon har berätta för mej i förtroeende sen vi va sams , utan jag sätter upp fakta till folk om vad jag tycker om henne!
 
Jag säger de en gång till så kanske allmänheten förstår. JAG ÄR REN! jag skulle inte sitta och skriva om mitt gammla missbruk om jag fortfarande missbrukade, då jag blottar hela mig själv. jag tror fan ingen skulle göra de. Så jaaaag äääär heeeeelt Reeeeeen! och jag är stolt över mig själv också!



Marika sover fortfarande, och jag är klarvaken, Solen lyser rätt in så de går inte att somna om , de är för ljust =)
Igår keka vi tacos , och kolla på desperate housewives  =)
Sen kollade vi på Hancock , superbra film. Och sen blev de studio 54 =) min favvofilm.
Tommy hade dock lite svårt att somna, och han ska upp och jobba kl 7 , ;S tycker synd om han dom nätterna , förstår frustrationen. ;S

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men nåt ska man väll kunna hitta på =)


Puss och kram skumbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0