-

Javisst, jag hade totalt glömmt att ja hade den här bloggen ^^ men emma påminnde mej så fint och tyckte att jag skulle börja blogga igen så , gör väll mest de här för hennes skull :) Maha.

Nu va de ett halvår sen jag skrev här också, så jag kanske ska börja med att uppdatera folket på vad som har hänt.
1. Nille har dött, men jag har reparera mej ganska så bra och fått egen lägenhet..
2. Har jobb på transcom.
3. Skaffat ny pojkvän, tommy.
4. fått sparken från transcom.
5. Sagt upp kontakten med jessica.
7. Lagt av med alla droger.
8. Fått nytt jobb.

Så livet går la ganska så bra nu iaf antar ja.
Just nu har emma åkt hem , haft besök av henne och bella idag, tommy har somna i soffan med kläderna på . så de blir väll till att väcka han snart så man också kan krypa till kojs, Ska upp ganska så tidigt imorn och åka runt lite med mormor och hämta en strykbräda och ett stryckjärn så man kanske kan få upp lite nya gardiner och sånt här hemma :) känns som att allt har sett likadant ut nu sen jag flytta in ^^ Trist lixom. =)

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. ^^ keka glass nyss, jäätte gott.
jag fattar inte, förut kunde jag spotta ur mej hur mycke som helst , men nu står de helt still i huvudet , vet inte vad man ska skriva alls, För de finns lixom ingenting som jag vet att allmänheten ska veta, dock tror jag inte att de är så många som vet om att jag finns här, men man vet juh aldrig om man kanske börja ägna mer tid åt denna sida efter de här.
Finns ganska så mycke man kan skriva av sej om ändå. ^^

Vill iaf säga att jag älskar min tommy jätte mycke., Helt sjukt vad konstigt allt kan bli :) Har hållt på med honom i 5 år lixom , och ändå så är de inte förns nu som allt blir seriöst. :) Men de är lite sött ändå, kunde aldrig tro att han kunde va så underbar som han är :) verkligen pirrar i hela kroppen på mej , och han får mej att känna mej så trygg hos honom. ryser i hela mig av att ligga i hans famn . Skulle kunna göra de resten av livet ut :) och nu kanske vi ska flytta ihop också :) MIIHI ! <3

Nej nu ska jag allt ta och väcka tommy och krypa ner och kolla på filmen som går på 6:an :)

Ha en sån mysig kväll allihopa !
Puss och kram skumbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0