Måndag.

Japp, vart i sala idag med katten och kolla på häst och hon blev kär så klart så nu ska hon tamejfan skaffa den =)
Så då får Carro me börja rida ;D WIHO.

Skällde fan på soc imorse, ujujuj, dom är juh tamejfan dumma i huvudet allså. Usch för de här.

Städade när jag kom hem , hurtig som jag är =) men tommy kom hem med sina skitiga fötter med massa tåludd och ludda ner hela soffan som jag precis stått och kämpa med att få bort allt damm med dammsugaren, så de va bara att börja om ^^
Sen har ja diska och torka alla skåp och dammsugit hallen och köket ;D
Så nu är de bara datorn kvar att städa, har ingen plats kvar alls på den , vilket stör mej. kan inte ladda hem filmer eller nånting, måste fixa ett virus program också, antar att jag har lite skit på den just nu, har inte gjort en virussökning sen korp omformatera min dator AJAJAJ CARRO !


Nej nu ska ja fortsätta här.
Älskar min tommy iaf =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0