Tisdag.

Japp, idag har jag faktiskt vart hurtig.
Jag har stressa hemma för att hinna , sen gick jag hem till mamma där jag hämta ett kuvert så jag skulle kunna posta
Mina papper till a-kassan, sen gick jag från mamma till bibblan och kopierade mitt arbetsgivarintyg som jag va tvungen att skicka med till a-kassan, Sen vidare från bibblan till posten och posta allt till a-kassan , Och sen knalla jag vidare därifrån till försäkringskassan, Men de va stängt, så jag passa på att hälsa på mikkis lite , så nu sitter jag här och lyssnar på när hon och olav spelar, :P

Sen ska ja hem och laga mat , så jävla hungrig, tror de får bli mos och CornFilé med hamburgerdressing :D MUMMMAAA !

Sen sitter jag och överväger om jag ska köpa en snusdosa för dom sista pengarna jag har , eller om jag ska köpa cola och lite ostbågar och lägga mej och glo alla säsonger av Weeds idag ;D De där med Weeds lockar faktiskt mycke mer. är på värsta tvhumöret idag !

Sen blire stockholm i heljen då =) till min tetti <3
Åker vid nio på morgonen på fredag !
Eller ja, om jag vill sova så åker jag 13.10 ;D haha


Nej Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0