Tisdag.

hemma igen, trodde aldrig att jag skulle kunna sakna karlskoga så mycke som jag har gjort allså.
Stockholm, okej , de är fint , de är de, men de är alldeles för mycke stress och för mycke folk överallt för min del.
Tycker fan om när de är så lugnt och skönt som de är på gatorna här allså.
Kommer fan bo här resten av mitt liv om jag får bestämma. =) Men de säger jag bara nu , om en månad eller två så är de en helt annan sak ska ni se ;) haha.

Men jag hade de iaf lite kul. Vi va hemma hela fredagen och slappa och kolla på tv.
Sen va vi ute på lördagen, och gud vad jag håller wickan kär efter de :P haha., alldeles för mycke folk och de va alldeles för varmt för min del. och de gick istortsett ut på att man skulle dansa hela kvällen och de är inte riktigt min stil, tycker om att springa runt och mingla iställe :P haha.
Sen söndagen så va vi hemma och slappa och kolla på idol och keka tacos innan jag åkte hem =)
Och min älskade snutt kom och mötte mej på stationen när bussen kom , OCH GUD VAD JAG HAR SAKNA HONOM ! <3
Sen gick vi hem och prata om alla dummheter vi har gjort i heljen :P han har supit bort min telefon som han har fått låna och som jag dessutom inte har betala klart på till mamma, så nu är han skyldig min mamma 2500 kr. :P haha
Sen kom vi hem och bädda ner oss i sängen och kolla på film och hade de underbart mysigt. ;)
Måste bara säga att de känns så otroligt skönt att jag kan säga till er alla rätt ut att tommy är inte den ni tror längre,
Jag litar tamejfan på honom mer och mer för varje dag, han har verkligen ändrat på sig och jag vet att han älskar mej nå grymt. OH, va livet är underbart ibland. =)

Och dagen igår ( måndag ) så gjorde vi samma sak typ, förutom att jag faktiskt va på stan med moa ett tag och handla lite , lämna in brallerna som jag köpte till tommy på hm och köpte ett par andra på jc =) som han faktiskt kunde ha och dom va skit snygga ! Sen drog vi och fika och sen följde hon med mej hem och kolla hur jag bodde =) va ett tag sen man va med henne med. har inte träffa henne på typ 2 år eller nåt .
Sen när moa drog så la vi oss och glodde film och myste hela dagen ut =) Så underbart , jag skulle kunna livnära mej på hans närhet och kramar.

Idag har jag vart hos mamma och fyllt i massa papper till akassan igen , och sen gick jag till kronhallen och handla hem de sista som behövdes och frimärken , sen postade jag mina papper och tommys papper så han får nån lön insatt på hans konto =) Sen gick ja hem i regnet och pratade lite med alex , Sen kom jag hem och kasta av mej alla kläder och på med mjukiskläderna och nu sitter jag här och känner att jag är på grymt skrivhumör, va länge sen jag skrev så här mycke i bloggen känner jag =P

Men ändå, nu ska ja kolla på desperata husfruar och gosa ner mej i soffan med MITT underbara täcke ! =)
Eller så ska ja försöka förstå mej på hur man gör sin egen design på bloggen, Nån som kan adda mej på msn och kanske hjälpa ? Kommentera isf =)

Puss och kram , skumbanan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0