Torsdag

Javisst, de där jävla kuk jobbet på vm media va ju bara idioti alltihopa, Alla bara springer runt, man fick ingen ordentlig utbildning och de va bara turkar vart man än titta, och värsta klädpolicyn, man fick bara ha jeans och inga t-shitar och linnen, HELT SJUKT !

Så jag sa upp mig illa kvickt , då de även bara va ett jävla deltidsjobb på 15 timmar i veckan, och de har jag inte råd med, jag kommer inte ens kunna pejja hyran på de fan , helt stört. Men ändå stod de att man kunde söka en heltidstjänst.

Men min kära kompis Idto från transcom fixa mig en intervju på mediakonsulterna iställe, så jag ska dit på intervju imorn kl 15,00 Så de är la bara att hoppas på att jag lyckas övertala dom att jag ska få de här jobbet, och de är heltid och dessutom dagtid, och de va de inte på vm media. Så nu slipper jag jobba om tommy. Helt sjukt underbart.

Så min morgondag består av att jag ska in och signa nåt papper på Vm media om min uppsägning och sen ska ja på intervju :) Och jag hoppas verkligen på de här,
För jag va på ams idag och dom kunde inte hjälpa mej ett skit föfan. de suger att va 19, för allt går att fixa så länge man är 20 men inte under ^^ dom tyckte att jag skulle söka in till john bauer igen och plugga där , ja ba JAAAA JA VILL SÅ GÄRNA GÅ OM ALLA TRE ÅR MED 92: ER, eller vad ettorna nu är ! Uschnej , skulle inte tro de. Men men allt löser sig nångång, jag söker in till lernia och min kockutbildning när jag blir 20, de är iaf bara 5 månader kvar dit lixom :) Lovely.

So, Idag har jag inte gjort så mycke, har vart på ams , och sen gick jag till mormor och fika, sen gick vi till max och keka , sen va jag med katten en sväng innan hon börja jobba, och nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska bli klar, och sen ska ja till mikkis en sväng :) Ganska så skönt att få prata av sig lite med en vettig människa, som iaf har lite erfarenhet av vad jag säger och förstår vad jag menar, inge illa ment till er andra ;P Ni vet att jag älskar er iaf :) <3

Nej nu ska jag kirra mina naglar och sen ska kolla på tv en stund.

Ville bara säga att jag älskar min tommy jätte mycke , Finns ingen tryggare man kan ha i sin närvaro. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0