1 Dag kvar. <3

Idag ska jag jobba till 11,
Sen ska ja försöka hitta på nånting att för driva tiden med i en timma, sen får tommy hämta upp mej
Sen åker vi och skriver kontrakt på nya lägenheten :D
Sen blire hem , tvätta de sista och sätta igång och packa, så de är klart.
för imorn bitti kl halv 8 bär de av , då åker vi till växjö till mammsiiii <3 =D

Ikväll vet ja dock inte vad de blir, nåt lär vi ju ska hitta på iaf, kan ju inte sitta hemma en sån här kväll :D
Behöver ju inte dricka men social kan man iaf va =)

Nu ringde mormor ( min härliga skjus till jobbet ) och hon skulle åka nu ,
så jag måste gå ut.
Jag skriver senare vad dagen mer har bjudit på :)


Pusskalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0