Äggfrukost.

Sitter här hemma en dag till då , utan jobb.
Och sen är man ledig imorn och hela helgen samt måndag.
Blev en liten semester så här dags ;P
Men de kan va skönt de med, dock inte lika skönt i plånboken.

så , vad ska man hitta på idag då ? ;S
Vet iaf att jag måste diska och plocka undan i lägenheten och slänga i en tvätt kanske.
Måste gå ner i tvättstugan med och kolla så de inte va idag jag boka tid för, har för mej att de va på fredag men jag har vart vimsig nu ett tag ! ;P haha vet inte varför , men de kan bli så ibland.

Sen när jag har städat undan lite , tänkte jag att jag ska göra en ägg frukost med lite mackor och ägg och oboy :) kan inte bli bättre, tänkte bjuda upp marie på de med, men hon svarar inte så antar att hon sover, så hon missar min underbara frulle , Thihi.

Ohh, jag kan inte vänta tills vi får svar på om vi får kolla på lägenheten nu på bigatan. Jag vill jag vill jag vill ha !

Jajust de, ja måste fylla i och skicka in papper till försäkringskassan också om jag vill få ut nåt bidrag,
De kanske jag borde göra nu , haha.

Kanske uppdaterar lite mer senare om jag får tråkigt :)

Puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0